بسمه تعالی
بازدید استاندار از مرکز شماره 3 ( مرکز موفق کشوری ) کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  استان یزد
یزدفردا "استاندار یزد از مرکز شماره 3 یزد به عنوان مرکز موفق کشوری سال 87 دیدن نمود.
به گزارش یزدفردا بنابراعلام  روابط عمومی کانون استان یزد، در روز پنج شنبه 9/7/88 استاندار یزد و جمعی از مسئولین استان از بخش های مختلف مرکز شماره 3 بازدید نمودند.

 

نشستن زیر آسمان نما و دیدن گوشه ای از آسمان، بازدید از نمایشگاه آثار اعضا در بخش های متنوع : نقاشی ، سفال ، ادبی ، نشریه دیواری ، کاردستی ، عکس و ماکت همچنین بازدید از کتابخانه کودک و نوجوان تصویر زیبایی از کانون را در ذهن مسئولین استان به جای گذاشت.

 

گفتنی است در نشستی که در پایان این بازدید در کتابخانه مرکز شماره 3 یزد برگزار شد. استاندار یزد بر توسعه مراکز کانون در سطح استان و افزایش درصد مخاطبین و اعضای کانون تاکید نمود.
وی افزود ما از هر گونه حمایت مادی و معنوی در جهت اجرایی شدن طرح ها و پیشنهادات سازنده در راستای توسعه و تعمیم مراکز کانون دریغ نخواهیم کرد .
وی در پایان ضمن نوشتن متن یادبودی در دفتر بازدید کانون از زحمات و تلاش های همکاران کانون استان تشکر و قدردانی نمود.
متن یاد بود بدین شرح میباشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
خداوند بزرگ را سپا سگزارم که توفیق را به اینجانب عنایت فرمود که به اتفاق تعدادی از عزیزان از مجموعه و سازمان پر خیر و برکت کانون پرورش فکری کودکان بازدیدی داشته باشیم لازم می دانم اززحمات و تلاش های عزیزان تشکر وقدردانی نمایم امید وارم این کار فکری و فرهنگی شما که زیرساخت اصلی توسعه همه جانبه در عرصه های معنوی و ارزشی، علمی، اقتصادی ، عمرانی و آبادانی کشور است مورد تأیید حضرت ولی عصر «عج» و قبول درگاه حضرت حق قرار گیرد.            والسلام 
                                                                                                 محمد رضا فلاح زاده 
                                                                                                                                             9/7/88

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
يزد فردا -سايت گل انار 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا